KAKO DIGITALNI MARKETING RADI ZA NAS

digitalni-marketing

Fakultet za projektni i inovacioni menadžment PMC, organizovao je Regionalni kurs o značaju digitalnog marketinga i koliko nas je promenio za vreme Covida. Predavači su bili eminentni stručnjaci iz Srbije i zemalja u okruženju.

“Sasvim je očigledno da digitalni marketing danas ima najsnažniji uticaj na životne navike ljudi koji pripadaju potrošačkom društvu, na njihove odluke o kupovini, a samim tim i na poslovanje kompanija i preduzeća”

ISIDORA STEVIĆ

isidora-stević

 

 

“Svet u kome živimo nesumnjivo je sve više i više vođen digitalnom tehnologijom. Kao najbolji dokaz ogromnog uticaja digitalizacije na naš svakodnevni život možemo pomenuti činjenicu da u nekim zemljama ljudi nemaju dovoljno vode za piće, ali zato svi, gotovo bez izuzetka, poseduju pametne telefone. U takvim uslovima, sasvim je očigledno da digitalni marketing danas ima najsnažniji uticaj na životne navike ljudi koji pripadaju potrošačkom društvu, na njihove odluke o kupovini, a samim tim i na poslovanje kompanija i preduzeća. Drago mi je što je fakultet prepoznao kao nešto vrlo bitno u našem profesionalnom razvoju I dao nam šansu da napredujemo još više”, istakla je Isidora Stević, studentkinja PMC-a.

“Kompanije danas moraju da razumeju kako da koriste digitalne tehnologije na takav način koji će im omogućiti da maksimalno iskoriste moć tih tehnologija u promociji svojih brendova i u uticaju na kupce”

ANDREA TINTOR

andrea-tintor-1

Andrea Tintor, jedan od predavača, novinarka i PR iz Hrvatske, je ocenila da bi bile uspešne u svom poslovanju, kompanije danas moraju da razumeju kako da koriste digitalne tehnologije na takav način koji će im omogućiti da maksimalno iskoriste moć tih tehnologija u promociji svojih brendova i u uticaju na kupce. “Komunikacija sa potencijalnim kupcima danas je lakša nego ikada pre. Društveni mediji omogućavaju kompanijama da komuniciraju sa ljudima na ’javnom mestu’, i predstavljaju savršen kanal za plasiranje transparentnih reklamnih poruka i promociju proizvoda i usluga. Drugim rečima, trendovi se, u skladu sa razvojem modernih tehnologija, menjaju neverovatnom brzinomDanas su apikacije za brzu razmenu poruka i privatne četove u punom naletu. Facebook messanger aplikacija za ćaskanje trenutno ima 1,3 milijarde korisnika, a istraživanja su pokazala da tinejdžeri sada više vremena provode na ovakvim aplikacijama za instant komunikaciju nego na pravim društvenim mrežama poput Facebooka, Twitera ili Instangrama”, zaključila je Tintor.

karakter-naslovna

 

Share